Добра Поезия

поезия – най-добрата поезия на едно място

И без да ми казваш знам

предусещам, че ще избягаш..
не бих те умолявал гонил
но остави в мен гласа си

зная, че ще се откъснеш
не бих могъл да те задържа за косите
но остави в мен мириса си

разбирам, че ще заминеш
толкова съм на срутване, че не бих се срутил
но остави в мен цвета си

предчувствам, че ще изчезнеш
това ще е най- голямата ми болка
но остави в мен саждите си

разпознавам, че ще забравиш
океан от горчиви куршуми
но остави в мен вкуса си

както и да е ще си тръгнеш
нямам право да те задържам
но остави в мен себе си

Вашият коментар

