Добра Поезия

поезия – най-добрата поезия на едно място

Августова безизходица

Обиждаш ме само и тръгваш, недей повече, моля те
остани там където стоиш
не брой себе си с чайките
нямаш крила
ще паднеш ще се измориш
обиждаш ме само и тръгваш, недей повече, моля те

седни на някой морски бряг
остави корабите без тебе да тръгват
защо не живееш като всички ни
занимавай се с работата си
ще се омъжиш ще имаш дете
обиждаш ме само и тръгваш, недей повече, моля те

хванали са ръцете ми краката ми
не смогвам да те застигам
ако имам желание, нямам пари
ако имам пари- желание
простих ти за всички беди
не ще може да дойде с тебе Атила Илхан
обиждаш ме само и тръгваш, недей повече, моля те.

Вашият коментар

